דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לאילת בזול ומלונות במחירים טובים: השנה זו השנה של אילת! 

מאת    [ 19/09/2012 ]

מילים במאמר: 575   [ נצפה 5324 פעמים ]

יאמרו הציניקנים מה שיאמרו, אין כמו חופשה באילת. היום זו ללא ספק העיר הבכירה ביותר בתחום התיירות בארץ, הכי קרוב לרמה של לנסוע לחו"ל בארץ. אילת היא עיר ייחודית, במחירים, באווירה, במזג האוויר – ואין אף עיר שדומה לה בארץ. האקלים החם והאוויר היבש עושים את שלהם וכל אחד יכול למצוא בו את החופשה המושלמת: זוג אוהבים, משפחות שלמות או אנשי עסקים מהארץ ומהעולם וזו כנראה הסיבה שהיא כל כך פופולארית כבר שנים רבות.


התאמה אישית בבחירת מלונות באילת


כאמור כל אחד יכול למצוא את עצמו באילת: אנשי עסקים יעדיפו כנראה להגיע בטיסה לאילת כדי לקצר תהליכים, לקחת מלון איכותי לזמן קצר ולבלות בעיקר במסעדות לפגישות. משפחות יקחו מלון עם דיל הכול כלול כדי לחסוך כדי ויגיעו באוטו – כדי שהילדים יוכלו 'להינות' מהדרך. וכמובן שכל מה שנאמר פה יכול גם להתקיים הפוך לגמרי, העולם מלא הפתעות! כל מה שעליכם לעשות הוא לחשוב איזה סוג חופשה אתכם רוצים לפני שאתם סוגרים על מלונות באילת וכך תוכלו להתאים לכם ולהרכיב חופשה מושלמת עבורכם. באילת ההיצע רחב: פאבים זולים מול מסעדות יקרות, מלונות פאר הכוללים הכל לעומת מלונות צנועים שיש לקנות בהם כרטיסים לאטרקציות. תלוי מה אתם מחפשים.


מלונות באילת מכל הסוגים


בעיר נציגות של כל בתי המלון האיכותיים בארץ. יש את מלון רימונים, יש את מלונות פתאל, לאונרדו, מרידיאן, מלכת שבא / הילטון ועוד. כל תקציב ימצא מענה. יש אפילו אכסניות פשוטות. יש מלונות חמישה כוכבים ויש מלונות ללא דירוג מלונאי שהיתרון שלהם הוא המחיר ללילה (200-300 שקל) וכך אפשר לאכול במסעדות כל היום... למרות שרוב המלונות נמצאים בצפון אילת, העיר כל כך קטנה שאין בעיה להגיע לים, לכל אטרקציה, לטיילת או לקניון. 


התחרות על הטיסה לאילת הפכה בזמן האחרון להיות אגרסיבית מאד. אם היה נדמה לנו שאילת בדעיכה בעשור האחרון – טעות בידינו. טיסות לאילת הפכו את הנגישות של העיר לגדולה מאד, וישראלים רבים החזירו את החופשה שלהם לעיר הדרומית. אם בשנים האחרונות רוב התיירים באילת היו חו"לניקים – הישראלים חזרו לאילת ובגדול!


טיסות לאילת – כל החברות הישראליות טומנות ידן בצלחת


אל על נכנסה רשמית לנושא הטיסות לאילת והשיקה את טרמינל טיסות הפנים בטרמינל 1 הישן. קל מאד גם להזמין טיסות לאילת באמצעות האתר של אל על. שר התחבורה אימץ המלצה בנושא והפך את הפרוצדורה לפשוטה עבור הצרכן, כדי להגביר את התחרות בין אל על לחברות אחרות שמכרו טיסות לעיר הדרומית. ההמלצות שאימץ השר יביאו במהרה לירידה משמעותית במחירים, שעומדים בממוצע על 500 שקל הלוך וחזור לאדם. הביקוש גדול מאד, ויש כ-20 טיסות אל על ביום שמובילות מאות אלפי איש בשנה לדרום.
קצת על מחירים: טיסה לעומת אוטובוס, ומה למדו חברות התעופה מבתי מלון באילת?


באופן משעשע, כמעט ולא משתלם לנסוע באוטובוס. אוטובוס עולה היום כ-70 שקלים לכיוון; חלק מהחברות מציעות טיסה ב-100 שקל לכיוון (אל על קצת יותר יקרה, אך כאמור השר אימץ המלצות שיורידו את המחירים). כלומר, נסיעה באוטובוס הלוך וחזור עולה כ-150 שקל – וטיסה עולה כ-200 שקל. לעומת זאת אוטובוס אורך כ-5 שעות לכל כיוון; טיסה כ-45 דקות. המחירים, בדומה לבתי מלון באילת – תלויים בתאריך. בתאריכים המבוקשים הטיסות יקרות יותר, כמו מלונות באילת שיקרים יותר בסופ"ש או בחגים. בימים לא מבוקשים יש מבצעים.


הממשלה שמחה מאד על התחרות בענף, מכיוון שזה מפריח את הדרום – מקרב אנשים שיכולים לעבוד ולהגיע למרכז בקלות. זה גם מקל על אנשי עסקים ואפילו על חיילים שמשרתים בדרום. אמנם הצבא לא משלם להם בדרך כלל על טיסה (אלא רק על אוטובוס) – אבל אנשי קבע מעדיפים 'לספוג' את זה כדי להגיע מהר הביתה, וגם זה משמח את הממשלה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב